Tämä sivu on arkistoitu.

5.4.2022 jälkeen julkaistut tiedot löydät uudistetulta sivustolta.

Siirry uudelle tilastosivulle

Taulukko 33. Markkinointi-innovaatioiden liittyminen tai integroituminen muihin innovaatiotyyppeihin 2004–2006, osuus markkinointi-innovaatioita käyttöön ottaneista

  Kyllä Ei yhteyttä Ei
innovaatioita
Yhteyden
merkitys
suuri
Yhteyden
merkitys
kohtalainen
Yhteyden
merkitys
vähäinen
% % % % %
Kaikki yritykset
Tavarainnovaatiot 11,1 21,3 9,4 11,9 46,4
Palveluinnovaatiot 6,1 19,4 9,4 8,3 56,8
Prosessi-innovaatiot 4,1 19,9 21,2 21,6 33,2
Organisaatioinnovaatiot 4,2 18,8 22,5 24,9 29,6
Teollisuus 1)
Tavarainnovaatiot 13,2 25,2 13,3 13,5 34,8
Palveluinnovaatiot 4,8 13,5 8,0 5,5 68,3
Prosessi-innovaatiot 5,3 19,5 21,3 22,6 31,3
Organisaatioinnovaatiot 4,6 14,4 22,4 25,0 33,7
Palvelut
Tavarainnovaatiot 8,8 17,3 5,3 10,2 58,5
Palveluinnovaatiot 7,4 25,7 10,9 11,2 44,8
Prosessi-innovaatiot 2,8 20,3 21,1 20,7 35,1
Organisaatioinnovaatiot 3,9 23,4 22,5 24,8 25,4
1) Sisältää myös kaivostoiminnan sekä sähkö-, kaasu- ja vesihuollon.

Lähde: Innovaatiotoiminta 2006, Tilastokeskus

Lisätietoja: Mervi Niemi (09) 1734 3263, tiede.teknologia@tilastokeskus.fi

Vastaava tilastojohtaja: Leena Storgårds


Päivitetty 12.12.2008

Viittausohje:

Suomen virallinen tilasto (SVT): Innovaatiotoiminta [verkkojulkaisu].
ISSN=1797-4380. 2006, Taulukko 33. Markkinointi-innovaatioiden liittyminen tai integroituminen muihin innovaatiotyyppeihin 2004–2006, osuus markkinointi-innovaatioita käyttöön ottaneista . Helsinki: Tilastokeskus [viitattu: 22.11.2024].
Saantitapa: https://www.stat.fi/til/inn/2006/inn_2006_2008-12-12_tau_033_fi.html